Regulamin sklepu obowiązuje od 29.04.2024r.

I Informacje podstawowe

1. Właścicielem sklepu internetowego www.spiderslaboratory.pl , oraz jego zawartości jest Mateusz Frukacz, prowadzący działalność gospodarczą wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, pod firmą TOTAL4YOU Mateusz Frukacz, ul. Parkowa 27, 95-081 Huta Dłutowska, NIP 7262608367, REGON 527381296, numer rejestrowy BDO 000619791

2.Strona www.spiderslaboratory.pl jest sklepem internetowym, zajmującym się sprzedażą pajęczaków- entomofagów (ptaszniki, skorpiony, owady karmowe) z własnej hodowli, oraz akcesoriów terrarystycznych.

3. Niniejszy regulamin jest dostępny nie przerwanie na stronie sklepu internetowego www.spiderslaboratory.pl w zakładce Regulamin. Możliwe jest jego zapisanie, oraz wydrukowanie w każdej chwili.

II Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną, może nieść za sobą zagrożenie dla każdego użytkownika sieci Internet. Za jego pośrednictwem, możliwe jest wprowadzenie do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania, oraz pozyskiwania i zmiany jego danych przez osoby trzecie.

By uniknąć, lub zminimalizować wyżej wymienione ryzyko Klient powinien stosować odpowiednie programy antywirusowe i zapory sieciowe.

2. Do korzystania ze Sklepu, włącznie z przeglądaniem asortymentu Sklepu, oraz składania zamówień na Produkty, wymagane są:

-urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarki internetowej;

-aktywny adres poczty elektronicznej;

– zgoda na pliki cookies.

3. Klient ma obowiązek:

-niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;

– korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;

-niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);

-korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy;

-korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;

-korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

4.Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego umożliwia korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

5.Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym wymaga rejestracji. Rejestracja następuje w chwili wypełnienia i zaakceptowania formularza.

Umowa świadczenia prowadzenia konta w Sklepie jest zawierana na czas nieokreślony. Może zostać rozwiązana w chwili przesłania przez Klienta żądania usunięcia kota.

By złożyć zamówienie w sklepie, Klient wypełnia formularz zawarcia Umowy bez konieczności zakładania konta.

6.Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki za każdym razem zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie łącza się chyba, że Regulamin danej promocji informuje inaczej

7.W chwili naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

III Warunki zawierania Umowy sprzedaży

1. Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Za każdym razem po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.

2. Sprzedawca identyfikuje się pod firmą wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, TOTAL4YOU Mateusz Frukacz, ul. Parkowa 27, 95-081 Huta Dłutowska, NIP 7262608367, REGON 527381296

3.Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pomocą:

-adresu e-mail : shop@spiderslaboratory.pl

-po numerem telefonu: +48 519379538, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku;

-wiadomości prywatnej na naszych social mediach (messenger facebook)

4. Ewentualne reklamacje należy składać na adres poczty elektronicznej podany w punkcie 3, podając w temacie wiadomości numer zamówienia.

5. .Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Sprzedawca zobowiązuje się posiadać w ofercie towary nowe i wolne od wad. Oferowane towary zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.

6. Ceny Towarów podawane są w złotych Polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

Koszty dostawy widoczne są nie przerwanie, w chwili składania i finalizacji zamówienia. Kupujący zobowiązany jest do dokonania zapłaty kwoty, z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie do 5 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

7.Płatności Kupujący może dokonać w sposób:

– przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy: TOTAL4YOU 15 1140 2004 0000 3802 8443 3965 MBANK.

– za pomocą systemu płatności online

W tytule płatności należy wpisać numer zamówienia.

Nie realizujemy zamówień „za pobraniem”.

W przypadku nie uiszczenia opłaty za zamówiony towar w terminie do 5 dni kalendarzowych, zamówienia zostają anulowane bez wcześniejszego uprzedzenia konsumenta.

8. Do zawarcia Umowy sprzedaży niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia, oraz podanie w nim danych osobowych Klienta (imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail):

-Klient wypełniając formularz zamówienia, zawiera Umowę sprzedaży i akceptuje jej warunki, oraz w pełni akceptuje regulamin sklepu.

-Koszty związane z transakcją (koszt przedmiotu kupowanego, koszty dostawy), są dla Kupującego cały czas widoczne w formularzu zamówienia.

– Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje natychmiast

-O procesie realizacji zamówienia, Kupujący jest na bieżąco informowany, poprzez zmianę statusu zamówionego towaru, oraz wiadomości wysyłane na podany adres e-mail w formularzu zamówienia.

– Zamówienie pozostaje zapisane w systemie sklepu na dowód zawarcia umowy sprzedaży na czas nieokreślony.

– Zamówienia można składać przez cały rok, 24h na dobę, 7 dni w tygodniu

– Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego, oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.

– Po wyrażeniu chęci zakupu towaru, Klient powinien postępować zgodnie ze wskazaniami umieszczonymi na stronie sklepu, tzn. dodać towar do koszyka, określić sposób płatności, wybrać formę dostawy, oraz określić czy chce otrzymać fakturę czy też paragon.

9. W przypadku złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym, poprzez wiadomość elektroniczną lub inną formę kontaktu Klient powinien:

-podać w treści wiadomości kierowanej do Sprzedawcy nazwę i ilość zamawianego Towaru dostępnego na stronie internetowej Sklepu;

-wskazać metodę dostawy i formę płatności spośród dostępnych sposobów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu;

-podać niezbędne do realizacji zamówienia dane, a w szczególności: imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu niezbędny do kontaktu, oraz adres e-mail.

Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia, o którym mowa powyżej, jest podawana za każdym razem przez Sprzedawcę w formie elektronicznej, bądź ustnie, po skompletowaniu całości zamówienia. Również, przekazana jest informacja, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży wiąże się, z powstałym obowiązkiem zapłaty za zamówiony Towar, i w tej chwili zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

Umowa zostaje zawarta w chwili, kiedy Klient będący Konsumentem( w wyniku potwierdzenia warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) potwierdza warunki zawarcia Umowy przesłane przez Sprzedawcę w formie wiadomości elektronicznej, i wyraża zgodę na jego realizację, oraz zatwierdza treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z możliwościami odstąpienia od Umowy.

Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza jej warunki, przesyłając potwierdzenie na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w chwili składania zamówienia.

IV Realizacja zamówień:

-Sprzedawca zobowiązuje się, do dostarczenia towaru bez wad;

-zamówienia realizowane są w kolejności otrzymanych zamówień;

– czas realizacji zamówień może wynieść do 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności- z wyłączeniem opóźnień wynikających ze złych warunków atmosferycznych w przypadku zamówień żywych zwierząt;

-wysyłki z żywymi zwierzętami realizowane są tylko od poniedziałku do środy, o ile kolejny dzień jest dniem roboczym. Jeśli płatność zostanie zaksięgowana w środę, paczka zostaje nadana w kolejnym dniu wysyłkowym, czyli w poniedziałek. Zastrzegamy sobie prawo do manewrowania terminem realizacji, jeśli warunki atmosferyczne(zbyt wysokie/ niskie temperatury) są nie odpowiednie.

-wysyłki żywych zwierząt odbywają się za pośrednictwem Poczty Polskiej, z deklarowaną zawartością;

-Sprzedawca nie nadaje wysyłek żywych zwierząt do paczkomatów;

-wysyłki Towarów innych niż żywe, odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem wybranej przez Konsumenta firmy kurierskiej;

– jeśli po złożeniu zamówienia przez Konsumenta okazuje się, że zamawiany pajęczak/owad karmowy, bądź inny Towar jest nie dostępny, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym Konsumenta w wiadomości zwrotnej poprzez e-mail. Konsument podejmuje decyzję, czy w zamian za niedostępny Produkt wybiera inny , czy rezygnuje z zamówienia/części zamówienia całkowicie;

gatunki znajdujące się w naszej hodowli, są w pełni legalne i nie podlegają rejestracji;

– dla gatunków podlegających konwencji Waszyngtońskiej Sprzedawca posiada, i wystawia stosowne dokumenty;

-zamówienia realizujemy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;

-odpowiadamy za cały czas trwania doręczanej przesyłki.

V Widok oferty

1. Pajęczaki- zdjęcia przedstawiają osobniki z gatunku, którego dotyczy oferta. Na zdjęciach przedstawiamy osobniki dorosłe, wybarwione. W opisie oferty dokładnie jest zaznaczone stadium/wielkość oferowanego pajęczaka-entomofaga, czyli np. na zdjęciu widoczna jest dorosła samica B. hamorii, ale w opisie oferty znajduje się młody osobnik tego gatunku w stadium L2 i oferta dotyczy tego młodego osobnika, a nie widocznego na zdjęciu dorosłego wybarwionego.

2. Zdjęcia oferowanych Produktów na stronie Sklepu, są zdjęciami poglądowymi i mają charakter informacyjny.

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów były precyzyjne, i jak najbardziej zgodne ze stanem faktycznym (zdjęcia, opisy, wymiary). Kolory i kształty Towaru otrzymanego przez Konsumenta, może się nieznacznie różnić od prezentowanego na zdjęciu.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, za błędy w w kolorystyce oferowanych Towarów wynikające z indywidualnych ustawień monitora, wyświetlacza, bądź typu karty graficznej.

VI Prawo odstąpienia od Umowy

1.Zgodnie z ustawą z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.). Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

2.W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż do 14 dni, od dnia, w którym odstąpił od umowy.

3.By zachować termin, wystarczy odesłać Produkt przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, Sprzedawca jest zobligowany do zwrotu zapłaconej przez niego sumy, nie później niż do 14 dni.

5.Zwrot kosztów obejmuje również koszty wysyłki, tylko w przypadku kiedy Konsument wybrał najtańszy sposób dostarczenia przesyłki, oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów.

6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

7. Do zwracanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu- paragon.

8. Z W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, należy wypełnić formularz zwrotu Towaru dostępny w pliku PDF, i przesłać go na adres poczty elektronicznej lub odesłać wraz ze zwracanym Towarem na adres: Mateusz Frukacz ul. Parkowa 27, 95-081 Huta Dłutowska,+48 519379538.

Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w w przypadku:

– Umowy, w której przedmiotem świadczenia są żywe zwierzęta- entomofagi-pajęczaki, owady karmowe, skorpiony, ptaszniki, isopody itp.;

– Umowy, w której przedmiotem są Towary nieprefabrykowane- wykonywane na zamówienie Klienta;

Umowy w przypadku aukcji publicznej;

-Nabyty Towar został użyty i nosi ślady użytkowania.

VII GWARANCJE

1.Przy odbiorze , Konsument powinien sprawdzić stan przesyłki. Jeśli będą ku temu powody, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Jeśli sprawdzenie stanu przesyłki na miejscu jest nie możliwe, należy poprosić kuriera o zapis w protokole odbioru „przesyłka przyjęta z zastrzeżeniami. Dostawca na prośbę Kupującego, ma obowiązek wypełnić owy dokument.

2.Towary mogą posiadać gwarancję producenta

W przypadku Towarów objętych gwarancją producenta, w ofercie Towaru jasno jest opisana informacja dotycząca treści gwarancji, oraz czasu na jaki została udzielona. Prezentowana jest każdorazowo na stronach Sklepu, których znajduje się Towar.

3. ŻYWE ZWIERZĘTA- pajęczaki, owady karmowe.

a)Podstawą gwarancji jest nagranie filmu z momentu otwierania przesyłki, bez cięć i edycji filmu, na którym dokładnie widać w jakim stanie są dostarczone pajęczaki i / lub owady karmowe.Reklamacje wraz z dowodem muszą być złożonew dniu dostarczenia paczki według listu przewozowego kuriera- późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane. Reklamacje wraz z filmami i opisem potwierdzające stan faktyczny otrzymanego zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@spiderslaboratory.pl , za pośrednictwem serwisu do transferu plików www.wetransfer.com (pliki będą weryfikowane, w celu wykrycia wirusów), lub bezpośrednio w wiadomości prywatnej na fanpage facebook https://www.facebook.com/YourHobbyOurPassion.

W tytule wiadomości prosimy podawać numer zamówienia, przyspieszy to weryfikację procesu reklamacyjnego.

Bez filmów potwierdzających stan faktyczny Sprzedawca reklamacji nie uznaje!

UWAGA!

Gwarancja na pajęczaki, owady karmowe i inne żywe entomofagi obejmuje czas 48h, po odebraniu przesyłki. Po upływie tego czasu reklamacje nie będą uwzględniane! Nie mamy wpływu na ich dalsze losy- nieprawidłowe warunki bytowe, uszkodzenia mechaniczne, ogólną nieodpowiednią opiekę.

b)Reklamacje na błędne określenie przez Sprzedawcę płci nie będą uznawane. Tuż przed pakowaniem osobnika/osobników o określonej płci, ostateczny raz Sprzedawca potwierdza jego płeć.

c)W przypadku udokumentowania martwego pajęczaka/owadów ( nagranie filmu z momentu otwierania przesyłki, bez cięć i edycji filmu na którym dokładnie widać w jakim stanie jest dostarczony pajęczak/owady), Sprzedawca dostarcza na własny koszt kolejną sztukę/pakiet tego samego gatunku w tym samym rozmiarze, tej samej płci, tej samej ilości. Jeśli nie jest już dostępny, Konsument decyduje:

– czy kompletujemy inne zamówienie o równowartości martwego pajęczaka/owadów,

-czy dokonujemy zwrotu płatności na podany przez Konsumenta rachunek bankowy w wiadomości elektronicznej. W tym przypadku należy wypełnić formularz reklamacji Towaru, dostępny w pliku PDF i przesłać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.

4. WYROBY SZKLANE

Przy odbiorze przesyłki Towaru, należy dokładnie obejrzeć paczkę, obracać w miarę możliwości kilku krotnie w celu sprawdzenia, czy nie usłyszymy charakterystycznego dźwięku dla potłuczonego szkła.

Jeśli tak, Konsument nie powinien przyjąć paczki!

Jeśli przesyłka jest w dobrej kondycji, Konsument odbiera i otwiera paczkę w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, by sprawdzić stan dostarczonego Towaru.

Gdyby przesyłka dotarła uszkodzona, należy spisać protokół szkody:

Jak spisać protokół szkody:

1. Data protokołu i doręczenia powinna być taka sama

2. Konsument opisuje stan opakowania, jego uszkodzenia i zaznacza rodzaje użytych przez Sprzedawcę zabezpieczeń- taśmy, kartony, folie, itd. Prosimy opisać każde wgniecenie / uszkodzenie przesyłki.

3. Konsument powinien sprawdzić co dokładnie zaznaczył kurier, oraz poprosić by wszystkie zabezpieczenia i każde uszkodzenie zostało dokładnie opisane.

Po spisanym protokole, Konsument odbieraprzesyłkę i wysyła do nas jego kopięna adres poczty elektronicznej: shop@spiderslaboratory.plz tytułem „Paczka uszkodzona w transporcie -protokół szkody”.

VIII Reklamacje z tytułu rękojmi

1.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi, za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

2.W przypadku stwierdzenia wad, klient powinien o nich powiadomić jak najszybciej Sprzedawcę wypełniając formularz reklamacji Towaru, i przesyłając go na adres poczty elektronicznej: shop@spiderslaboratory.pl i dalej postępować zgodnie ze wskazaniami sklepu.

3. W sytuacji gdy Sprzedawca podejmie decyzję o konieczności przesłania mu zakupionego towaru w ramach reklamacji, klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego Towaru na adres Mateusz Frukacz , ul. Parkowa 27, 95-081 Huta Dłutowska.

4. Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od wpłynięcia. O rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca informuje Konsumenta w formie korespondencji elektronicznej lub telefonicznie.

5. Do reklamowanego Towaru należy dołączyć kopię dowodu potwierdzającego zakup( faktura lub paragon).

6.W przypadku braków w reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia jak najszybciej, ale nie później niż w  terminie do 7 dni, od daty otrzymania zgłoszenia przez Konsumenta.

7. W razie reklamacji uzasadnionej, koszty odesłania Towaru ponosi Sprzedawca.

8. W razie uznania reklamacji za nieuzasadnioną, koszty przesyłki ponosi Konsument.

IX Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1.Klient ma możliwość zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji związanej z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego w pliku PDF na adres poczty elektronicznej: shop@spiderslaboratory.pl , lub listownie na adres Sprzedawcy.

2.W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, oraz rodzaj i opis problemu.

3.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Gdyby, było to nie możliwe w określonym terminie, Sprzedawca zobowiązuje się, do poinformowania o tym fakcie Klienta i podania przybliżonego czasu rozpatrzenia. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do uzupełnienia brakujących informacji, w terminie do 7 dni od jej otrzymania.

X Pozasądowe zasady rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.Klient będący Konsumentem posiada m. in następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

-jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

-jest uprawniony do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

-może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in.Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przezMStowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

-złożenia swojej skargi za pośrednictwem Unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XI Ochrona danych osobowych

1.Podawane podczas składania zamówień dane osobowe Sprzedawca zbiera, oraz przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz zgodnie z zasadami Polityki prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

2.Podanie danych osobowych Sprzedawcy przez Klienta/Konsumenta jest niezbędne do wykonania Umowy sprzedaży.

XII Postanowienia końcowe

1.Umowy zawierane w poprzez Sklep internetowy, zawierane są w języku Polskim.

2.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.

3.Regulamin wchodzi w życie z dniem określonym w Regulaminie, jednak nie krótszym niż 14 dni kalendarzowych od daty publikacji.

4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

5.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa Polskiego.

Dziękujemy za zapoznanie się.

Życzymy przyjemnych zakupów.

Dodano do koszyka